فروش عمده الکل صنعتی

خلاصه

قیمت و فروش عمده الکل صنعتی فله ای در تهران، جهت مشاهده محتوا و تماس با شرکت فراقاره کلیک کنید

۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۱ دي
339بازدید
شرکت انرژی سازان فراقاره

تعریف الکل صنعتی

در علم شیمی و در صنعت الکل ها تنوع زیادی دارند که عموم جامعه و مردم یک تعریف عام از الکل دارند و الکل ها را با عنوان الکل طبی و الکل صنعتی می شناسند .

در گذشته های دورتر الکل طبی و الکل صنعتی هر دو از تقطیر و تخمیر ملاس چغندرتقسیم می شد و براساس خلوص الکل و نسبت وجود الدئیدها به الکل طبی و الکل صنعتی شناخته می شد ، هردو مایع شفاف و بی رنگ با بوی تند بودند که الکل طبی به صورت بی رنگ و با خلوص 96 به بازار و الکل صنعتی با رنگ زرد یا نارنجی با خلوص 90 درجه به بازار عرضه می شد .

الکل طبی یا الکل خوراکی به علت گرانی مواد اولیه ملاس چغندر هر روز به قیمت آن افزوده شده و برای مصارف بهداشتی و خوراکی استفاده می گردد و الکل صنعتی که منتجع شده از الکل طبی با خلوص کمتر و اضافه کردن رنگ به بازار و مصرف کننده عرضه می شد نیز به علت گرانی مواد اولیه با قیمت کمتری نسبت به الکل طبی عرضه می شد که برای مصرف کننده که قصد داشت از این الکل برای مصارف صنعتی و سوخت و یا لکه بری و جرم گیری استفاده نماید گران تمام می شد.

 

تاریخچه الکل صنعتی

با پیشرفت علم شیمی و پتروشیمی و فراوانی گاز و ذغال سنگ در سال 1923 شیمیدان آلمانی (ماتیاس پیر) متانول را از سنتز گاز( مخلوطی از co و2 Hکه از کک به دست می آید ) تولید کرد

در این فرایند از کرومات روی به عنوان کاتالیزور استفاده می شد و واکنش در شرایط سختی مانند فشار 300 اتمسفر و دمای حدود 400 درجه سانتی گراد انجام می گرفت ولی درشیوه مدرن تولید متانول از کاتالیزوهایی استفاده می شود که در فشار پایین عمل می کنند و کارائی موثری دارند که امروزه از واکنش متان موجود در گازهای طبیعی تحت فشار ملایم 10 تا 20 اتمسفر و دمای 850 درجه سانتیگراد یا بخار آب و در مجاورت کاتالیزور نیکل تولید می شود که به علت فراوانی گاز طبیعی و ارزان بودن آن قیمت تمام شده تولید متانول که از آن به عنوان الکل صنعتی نام برده می شود یک دهم قیمت الکل صنعتی حاصل از تقطیر ملاس چغندر می باشد که به مرور زمان شرکتهای تولیدی با بسته بندی متانول در بطری های مشابه الکل و اضافه کردن رنگ محصول الکل صنعتی استحصال شده گاز طبیعی و متانول را به عنوان محصول به صرفه و ارزان قیمت برای مصارف صنعتی معرفی و در بین مصرف کنندگان همه گیر شد.

جهت خرید عمده الکل صنعتی با ما تماس بگیرید

قیمت عمده الکل صنعتی

 

فروش عمده الکل صنعتی

فروش عمده الکل صنعتی یکی از حوزه‌های مهم تجارت و صنعت است که در سراسر جهان به صورت گسترده انجام می‌شود. این نوع فروش شامل تجارت بین‌المللی و داخلی محصولات صنعتی مختلف از جمله الکل، مواد اولیه، تجهیزات، ماشین‌آلات، لوازم و محصولات نهایی است. فروش عمده الکل صنعتی نقش بسیار مهمی در تأمین نیازهای صنایع مختلف دارد و به عنوان پایه‌ای برای توسعه صنایع و تولیدات مختلف عمل می‌کند.

در این مقاله، به بررسی مفهوم فروش عمده الکل صنعتی، مزایا و معایب آن، بازار فروش در سطح جهانی و داخلی، روش‌های فروش و نکاتی که در انتخاب شرکت‌های فروش عمده الکل صنعتی باید مدنظر قرار گیرد، پرداخته خواهد شد.

با توجه به اینکه فروش عمده الکل صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و توسعه صنایع و تولیدات در سطح ملی و بین‌المللی، نقش بسیار مهمی دارد، باید با دقت و توجه به انتخاب شرکت‌های مناسب در این زمینه پرداخته شود. در این مقاله سعی می‌شود تا به مخاطبان اطلاعات کاملی در مورد فروش عمده الکل صنعتی ارائه شود تا بتوانند در انتخاب شرکت‌های فروش عمده الکل صنعتی، انتخاب صحیحی داشته باشند.

 

جهت خرید عمده الکل صنعتی با ما تماس بگیرید

خرید عمده الکل صنعتی

 

انواع الکل

الکل مایعی بی بو و بی مزه است. که از تخمیر بوجود می آید در علم شیمی الکل زمانی به وجود می آید که یک گروه هیدروکسی OH یک جفت اتم اکسیژن و هیدروژن جایگزین اتم هیدروژن در یک هیدروکربن شود .الکل ها با سایر اتم ها پیوند تشکیل می دهند و الکل ثانویه را ایجاد می کنند -بیشتر الکل ها ی رایج مایعات بی رنگ در دمای اتاق هستند -متیل الکل .اتیل الکل . ایزوپروپیل الکل و غیره مایعاتی با جریان آزاد و بوی میوه هستند.الکل های بالاتر آنهایی که حاوی 4 تا 10 اتم کربن هستند تا حدی چسبناک یا روغنی هستند و بوی میوه ای آنها شدید تر است و در اینجا به انواع الکل به اختصار اشاره می نماییم و در ادمه قصد داریم به صورت تخصصی به فروش عمده الکل صنعتی بپردازیم.

1- پلی ونیل الکل 2- سئواستئاریل الکل 3- ایزوبوتانل 4- ایزوپروپیل الکل 5- مونو پروپیلن گلیکول 6- پلی اتلین گلیکول 7- ستیل الکل 8- بوتیل دی گلایکول 9- اتانل 10- نرمال بوتال 11- دواتیل هگزانول 12 - بوتیل گلایکول 13 - متانول ( الکل صنعتی)

 

مزایای خرید عمده الکل صنعتی

خرید عمده الکل صنعتی برای صنایع و تولیدات مختلف، مزایایی بسیاری دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌شود:

صرفه‌جویی در هزینه:

خرید عمده الکل صنعتی به دلیل حجم بالای خرید، قیمت پایین‌تری نسبت به خرید تکی دارد. با این روش، هزینه‌های مربوط به تولید و مصرف کاهش می‌یابد و سودآوری بیشتری برای تولیدکننده و مصرف کننده فراهم می‌شود که در ادامه به برخی از مصرف کنندگان عمده اشاره ودلایل به صرفه بودن خرید عمده الکل صنعتی را به تفصیل عنوان می کنیم:

از مصرف کنندگان عمده الکل صنعتی در بخش صنایع برق و الکتریک - صنایع غذایی و دارویی - صنایع قطعات فلزی - ساخت قالب -ساخت قطعه- تعویض روغن ها - هتل ها = آزمایشگاهها - آبکاری ها - به عنوان سوخت ارزان

مصرف کنندگان عمده الکل صنعتی در بخش صنایع 1- صنایع تولید برق و الکتریک و الکترونیک و قطعات پلاستیکی و تولید لامپ ها و ال ای دی ها و انواع چراغها خیلی مهم است که سطوح از هر گونه آلودگی و چربی و گرد و غبار به دور باشد .الکل صنعتی با خلوص بالا به علت سرعت تبخیر و نداشتن آب موجب تمیزی و براقیت قالبها و قطعات می شوند و الکل صنعتی بر پایه متانول به علت خلوص 99 درصد و قیمت ارزان به عنوان یک پاک کننده وچربی گیر پر مصرف استفاده می گردد.

2 - صنایع غذایی و دارویی برای ضد عفونی خلوط تولید و شسشوی دستگاهها از الکل صنعتی برای از بین بردن آلودگیها . جرم ها و بازمانده مواد اولیه که از تولید برروی دستگاها مانده استفاده می کنند در این صنایع چون از یک دستگاه پرکن و یا راکتور یا میکسر و دستگاههای بسته بندی برای چند محصول استفاده می شود در هنگام تعویض نوع محصول برای بسته بندی و پرکن نیازمند آن است که خط تولید را از هرگونه پسماند و آلودگی محصول قبلی پاک کنند که بهترین پاک کننده الکل صنعتی به عنوان یک الکل ارزان مورد استفاده قرار میگیرد.

3- کلیه صنایعی که در تولید خود قالبهای صنعتی دارند مانند قالب تزریق پلاستیک -قالب بطری پت-قالب قطعات فلزی - قالب ضرب قطعه و هر نوع قالب برای تولید قطعات و ظروف

چون قالبها به مرور زمان و هنگام استفاده به وسیله گردو غبار محیط و یا قطعه اولیه دچار جرم گرفتگی می شوند و باعث کاهش حساسیت وظرافت قطعه یا ظرف تولید شده می گردد نیازمند شستشوی روزانه قالب و زدودن هرگونه غبار یا جرم و یا چربی از سطح داخلی و خارجی قالب می باشد که از الکل صنعتی به عنوان به صرفه ترین و مناسب ترین جرم زدا به صورت عمده استفاده می نمایند.

4- خودرو های گازوئیل سوز در فصل سرما با بحران یخ زدگی گازوئیل مواجه می شوند که الکل صنعتی به عنوان یک ضد یخ ارزان و در دسترس بهترین گزینه برای صاحبان وسایل نقلیه سنگین می باشد. ارزان بودن الکل صنعتی و خرید عمده الکل صنعتی می تواند در کم کردن هزینه های این صنف موثر باشد.و همچنین الکل صنعتی (متانول) به عنوان بالا برنده اکتان و ستان بنزین و گازوئیل موثر می باشد.

5- هتل ها بیشترین استفاده از الکل صنعتی برای مصارف مختلف و متنوع خودشان را دارند ، از سوخت شف اندیش سرو غذا -پاک کردن سرامیک ها - ضدعفونی کردن محیط و غیره یکی از مراکز مهم استفاده از الکل صنعتی به صورت عمده می باشد که خرید عمده الکل صنعتی کمک زیادی به کاهش هزینه های هتلی می نماید.

6- مصارف دیگر شامل سوخت آزمایشگاهی - در کارگاههای آبکاری برای جرم گیری و چربی گیری از قطعات ، مراکز حجامت برای آتش ظرف حجامت و مصارف خانگی و مصارف عمده برای برجها و نظافت مصارف بسیار زیادی وجود دارد که خرید عمده الکل صنعتی می تواند به کاهش هزینه ها در اینگونه مصارف بینجامد.

 

جهت خرید عمده الکل صنعتی با ما تماس بگیرید

فروش عمده الکل صنعتی

 

تأمین مواد اولیه:

خرید عمده الکل صنعتی، تأمین مواد اولیه برای صنایع و تولیدات مختلف را تضمین می‌کند. با تأمین مواد اولیه، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌توانند به راحتی تولیدات و نیاز های خود را افزایش دهند و بازار فروش خود را گسترش دهند.

 

کیفیت محصول:

خرید عمده الکل صنعتی از شرکت‌های معتبر، کیفیت محصول را تضمین می‌کند. شرکت‌های معتبر با توجه به استانداردهای بین‌المللی، محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به بهبود کیفیت تولیدات شما کمک کند.

 

تأمین نیازهای بلند مدت:

با خرید عمده الکل صنعتی، تأمین نیازهای بلند مدت شرکت‌ها را تضمین می‌کند. این روش می‌تواند به کاهش نیاز به خرید مکرر مواد اولیه و همچنین تأمین مواد اولیه در زمان‌های اضطراری کمک کند.

 

کاهش زمان تولید:

با تأمین مواد اولیه به صورت عمده، زمان تولید کاهش می‌یابد. با کاهش زمان تولید، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌توانند به راحتی تولیدات و خدمات خود را افزایش دهند و به بازار فروش خود رشد بیش‌تری بدهند.

به طور کلی، خرید عمده الکل صنعتی برای تولیدکنندگان و صنایع مختلف، مزایای بسیاری دارد که می‌تواند به بهبود کیفیت تولیدات و سودآوری بیشتر کمک کند.

 

ویژگی الکل صنعتی متانول

الکل صنعتی متانول یکی از انواع الکل‌های صنعتی است که به صورت مایع بی‌رنگ و بدون بو تولید می‌شود. ویژگی‌های الکل صنعتی متانول عبارتند از:

سمی بودن: متانول یک ماده سمی است و در صورت مصرف خوراکی، می‌تواند به شدت مضر برای سلامتی انسان باشد. بنابراین، برای استفاده از متانول باید احتیاط ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

قابل اشتعال بودن: متانول یک ماده قابل اشتعال است و در صورت تماس با آتش، می‌تواند منجر به آتش سوزی شود. بنابراین، باید از استفاده ایمن از متانول اطمینان حاصل کرد.

خواص حل کنندگی: متانول دارای خواص حل کنندگی بالا است و به همین دلیل در صنایع گوناگون مانند صنایع رنگ، رزین، پلاستیک و ... استفاده می‌شود.

طیف UV بالا: متانول دارای طیف UV بالایی است که می‌تواند در فرآیندهایی مانند چاپ، نقاشی و ... مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت تبدیل به فرآورده‌های دیگر: متانول می‌تواند به صورت شیمیایی به فرآورده‌های دیگری مانند فرمالدهید، اسید فتالیک وژل آتشزا ... تبدیل شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به طور کلی، الکل صنعتی متانول دارای ویژگی‌های خاصی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما باید احتیاط ویژه‌ای در استفاده از آن داشته باشیم.

الکل صنعتی یکی از مواد پایه در صنایع مختلف است که در تولید محصولاتی مانند رنگ، لاک، چسب، پلاستیک، دارو، عطر و ادکلن، شامپو ومواد پاک کننده صنعتی –ژل آتشزا ... استفاده می‌شود. به همین دلیل، خرید و قیمت عمده الکل صنعتی فروش الکل صنعتی به صورت تکی و عمده، برای تولیدکنندگان و صنایع مختلف بسیار مهم است.

 

خرید الکل صنعتی عمده

خرید الکل صنعتی به صورت عمده برای صنایع مختلف مانند صنایع برق الکتریک -صنایع غذایی و دارویی-صنایع قطعات فلزی - ساخت قالب-ساخت قطعه -تعویض روغنی ها- هتل ها-آزمایشگاهها - آبکاریها -تولید قطعات پلاستیکی و پت بسیار مهم است. برای خرید الکل صنعتی به صورت عمده، می‌توانید به شرکت‌های تولیدکننده الکل صنعتی مراجعه کنید. هم‌چنین، می‌توانید به بازارهای عمده فروشی و فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید.

 

خرید الکل از کارخانه

برای خرید الکل از کارخانه، ابتدا باید شرکت‌های تولیدکننده الکل را پیدا کنید. معمولا این شرکت‌ها اطلاعات تماس و جزئیات مربوط به محصولات خود را در وب‌سایت‌های خود یا در دایرکتوری‌های صنعتی منتشر می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از موتورهای جستجو، دایرکتوری‌های صنعتی، یا شبکه‌های حرفه‌ای، شرکت‌های تولیدکننده الکل را پیدا کنید.

پس از پیدا کردن شرکت‌های تولیدکننده الکل، با آن‌ها تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به خرید عمده الکل را درخواست کنید. ممکن است برخی از شرکت‌ها مستقیما فروش عمده انجام دهند و یا شما را به نمایندگان و توزیع‌کنندگان خود که به پخش عمده الکل صنعتی مشغول هستند ارجاع دهند.

هم‌چنین، ممکن است شرکت‌های تولیدکننده الکل دارای شرایط خاصی برای خرید عمده باشند، از جمله حداقل مقدار سفارش یا شرایط پرداخت. بنابراین، پیشنهاد می‌شود که قبل از اقدام به خرید، شرایط و قیمت‌های مختلف را از چند شرکت مقایسه کرده و با دقت شرایط قرارداد را بررسی کنید.

 

 

قیمت الکل صنعتی فله

قیمت الکل صنعتی فله ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی، تامین کننده، مقدار سفارش و شرایط تجاری مختلف باشد. هم‌چنین، نوع الکل (مثلا الکل متیلیک یا الکل اتیلیک) و درصد الکل موجود در محصول نیز تأثیرگذار است.

برای دستیابی به قیمت دقیق الکل صنعتی فله، بهتر است که مستقیما با تامین کنندگان مختلف تماس بگیرید و از آن‌ها قیمت را بپرسید. هم‌چنین، می‌توانید از دایرکتوری‌های صنعتی آنلاین و وب‌سایت‌های مختلف برای مقایسه قیمت‌ها و یافتن بهترین پیشنهاد استفاده کنید.

 

شرکت انرژی سازان فراقاره مرکز فروش الکل صنعتی درایران

شرکت انرژی سازان فراقاره آتش زا یکی از بزرگترین تولید کنندگان ژل آتش زا و الکل صنعتی در ایران است که با 9 برند فعال در بازار داخلی و خارجی، محصولات خود را ارائه می دهد.

این شرکت در تهران دفتر مرکزی ودرشهر صنعتی کاشان و شهر صنعتی اشتهارد کارخانه تولید خود را دارد و با بیش از 150 نماینده فعال، خدمات پس از فروش و توزیع محصولات خود را انجام می دهد. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از:

ژل آتش زا: یک ماده قابل اشتعال است که برای گرم کردن محیط، روشن کردن آتش، پخت و پز و سایر کاربردهای صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده دارای انواع مختلفی است که بر اساس ، حجم و قیمت متفاوت هستند. برخی از برندهای ژل آتش زا این شرکت عبارتند از: بیستک، آتش زا،ایزی فایر،سون استار، فارست ،سوری ، نوژن ، وزین ،فراقاره ،33،ZG،فالکون،هپی فایر

الکل صنعتی: یک ماده ضد عفونی کننده و جرم گیر است که برای تمیز کردن سطوح، ابزار و قطعات الکترونیکی، لکه‌گیری و سایر کاربردهای صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده دارای انواع مختلفی است که بر اساس درصد الکل، حجم و قیمت متفاوت هستند. برخی از برندهای الکل صنعتی این شرکت عبارتند از: بیستک،آتش زا،ایزی فایر،سون استار، فارست ،سوری ، نوژن ، وزین ،فراقاره ،33، هپی فایر برای خرید محصولات آتشزا و خرید الکل صنعتی عمده ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سایت www.atashza.com و سایت www.atashza.ir به عنوان اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ژل آتشزا و الکل صنعتی می تواند شما را در انتخاب و مقایسه قیمتها یاری رساند.

 

اتانول چیست

تفاوت اتانول و متانول

چگونه آتش درست کنم

فروش عمده الکل صنعتی

نظرات کاربران

افزودن نظر بروز رسانی